Cgdmltr93 Şimdi öncelikle obez olmuş diyebilmek bize düşmez. Bunu doktorun söylemesi lazım. Her anne gibi ben de bebeğimin iyiliğini düşünüyorum ama bu demek değildir ki çocuğa her istediğini abur cubur vs verdim yedirdim de ben bu çocuğu bu hale getirdim. Senin çocuğun böyle olmadığı için şu an beni suçluyorsun belli 😃 çocuk doğduğunda 4 kilo üstündeydi zaten yazdım oraya ve dikkat ettiğimi de ekledim. Dikkatli okuyup ona göre yorum yapmanı tavsiye ederim. Gelen yorumlara bi göz at istersen bir sürü anne var bu dertten yakınan 💁🏻♀️ Hangi anne çocuğunun kötülüğünü ister? Çocuğu zayıf olup kilo alamayan anneler de mi çocuğunu o hale getirdi hiç yemek vermedi de zayıf kaldılar yani biraz mantık 😃