AselinAnnesiiiiii Merhaba bebeğim 12 günlük ve yaklaşık bir haftadır gözü çapaklanıyor arada bir yaşarıyor. Bu neden olabilir normal bir şey mi acaba geçmesi için birşey yapılabilir mi?
Gamzelina_33 AselinAnnesiiiiii bende geçen hafta böyle bir post açmıştım bebeğim nerdeyse 50 günlük ve doğduğundan beri çapak ve sulanma vardı.uyandıktan sonra Nerdeyse gözünü açamıyordu çapaktan . Maşallah azaldı gibi duruyor 2 3 gündür . Canım önce Göz pınarına bastırıp bırak bastırıp bırak 10 defa sonra 10 defa da göz pınarından aşağıya doğru hafif sert bir şekilde masaj yap 10 defa bunu günde 4 defa yaptım ılıksuyla çapaklarını temizleyip sütümü sağdım çok şükür azaldı
buselidunya AselinAnnesiiiiii Evet göz kanalları tıkalı oluyormuş yenidoğanlar da, o yüzden akıyor çapaklanıyor kızımda aynı olmuştu 😌 youtube da bebek göz masajı vardı uyguladım iki güne geçti şükür 🙌🏻
Fadimeelif AselinAnnesiiiiii Bizimde öyle oldu iki tane damla verdi doktor hiç bişeye yaramadı anne sütü sağ dediler çayla sil dediler hiç biri fayda etmedi göz masajı yaptım günde 8 defa 1 dka bir hafta da geçti Allah’a şükür
Ravzaaa AselinAnnesiiiiii Benim kızımında gözü aşırı çapaklanıyordu 3 ayda bitti şükür ama arada sırada hala oluyor
Gozde45 Benimde aynıydı yaklaşık 1.5 ay sürdü çoğu yenidoğanda oluyor bu benim 2 kızım da aynıydı doğduğunda …normal.birsey yani bana doktorumuz damla vermişti onu sıktım 1 damla sonra ılık pamuklu su ile hergun sildim geçti şükür 🤲