Matmazell_ sehribannn içimde bişi olma hissi değil de ben daha çok takabilir miyim onun derdindeyim 😬 indirime grmiş organicup 250’den 200’e düşmüş alıcam sanırm 6 mayıs son günmüş 😊
Matmazell_ sehribannn evet 🙄 ama atık oluşturmamak ve koku oluşmaması beni çok rahatlatıcak gibi hissediyorm gece zaten akıntım olmuyo benm gece yatarken takıp sabaha çıkarmak büyük lüks olucak yatağa geçti mi geçicek mi telaşesi olmadan 😅
Matmazell_ Dk16 yaa işte koku oluyo mu o koku beni aşırı rahatsız ediyor sistiti de sadece sizn attığınz yazıda gördm o kdar araştırdım hiç denk gelmedi başka bişiden de olma şansı var illa cup’tan bilmemek gerkr bence 😊
Dk16 Matmazell_ koku kesinlikle olmuyor yıkanabilir pedde😊 ben mesela sistit çok müsait biriyim biraz oraya baskı olsun biraz dar birşey giyeyim ertesi gün sistit oluyorum. O bardakta da içeren idrar torbasına baskı olduğu için sistit geliştirme riski var
Matmazell_ glbgci ayyy bendee bide doğurunca da 13. Ayda oldum nerdeyse 2 sene o kdar rahattm ki 😂😂 unutmuştum resmen regli ne demek 😂😂
Matmazell_ Dk16 aaaa ilk defa duydum canım bu sistit bu kdar kolay olunan bişey miymiş ya senin vücudun baya alışmış sistite sanırm bi kere oldum sanırım hayatmda o da hastalanmıştım baya ondan olmştu