Üstte kalsın postunuz temaslıya geliyorlar da hani size direk gelirler mi bilmem temaslınız yok ise. Ben olduğum zaman ailem için test talep ettiğimde ilaç sağlığı aradım hep kulak arkası ettiler bugün yarın diye daha sonra 112 yi aradım sürekli ordan test talebi oluşturdular ertesi gün geldiler yaptılar sizde 112 yi bir deneyin isterseniz. Aracınızın olmadığını eşinizin ve sizin belirtiniz olduğunu çocuklarımızı bu durumda kimseye emanet edemeyeceğinizi onlarla hastaneye gidemediğinizi söyleseniz belki yardım ederler.