Eşimle ben pozitifiz raviran covid ilacını verdiler çok şükür iyiz kullanmadık ama annem astım bronşit hastası bugün onda da belirtiler görüldü . Onada ilaç verdiler ilacı kullansınmı kullanmasınmı şuan kafamı sadece buna yoruyorum 😞 kullanıp kalp krizi geçiren var diyolar durumu daha kötüye giden var diyolar bilmiyorm kafam çok karışık nolur bilgisi olanlar yazsın 🥺