Mucizelerveanneleri Arkadaşlar iyi pazarlar sizlerdede bebeğinde hemanjiomu olup Dr giden varsa sorum şöyle Bebeğimi Dr a götürmek istiyorum hemanjiommu için ama gideceğim Dr özel ve muayenesi 700₺☹️ Sadece bakıp mı bu parayı alıyorlar yoksa ultrason muayenesini de yapıyor mu Dr memorial hastanesi ☹️ Ultrasona exstra isterlermi🤔
Ayb Mucizelerveanneleri ultrasonu ekstra istiyorlar kafa ve batın ultrasonu yapılıyor. Kendi doktoru takip ediyordu. Ben çocuk cerrrahisine ve en son da çocuk onkoloğuna görürdüm. Hemanjiomlara çocuk onkolojisi bakıyor. Diğer bölümlerle vakit kaybetmeyip direkt çocuk onkoloğuna götürebilirsiniz. Ben bu alanda çok iyi bir onkoloğa götürdüm. Gitmeden önce de kendim kontrol için görürdüğüm kastanede kafa ve batın ultrasonu yaptırdım onu da götürdüm yanımda bir de her hafta yanına elinizi koyup fotoğraflayın büyüme hızını takip etmek için
Wyz Mucizelerveanneleri bebegimde degilde bende var takip edilmem gerekiyo ama gitmiyorum çünkü büyürse ameliyat demişti doktor hanmmileyken büyümüştü tam ameliyat sınırındaydi büyüklüğü gitmiyorum o yüzden korktuğum icin
Janss Mucizelerveanneleri Çocuk hemotoloğuna götürmeniz gerekir . Ankara’daysanız Gata da var , kolay da randevu bulunuyor . Değilseniz de bulunduğunuz yerde üniversite veya araştırma hastanrlerne bakın . Önce muayene edip sonra batın ve kafa ultrasonu isteniyor .
Ayb Mucizelerveanneleri oğlumun da alnının üstünde saçlı kısmın başladığı yerde 2 aylıkken görünmeye başladı şimdi 5 aylık giderek büyüdü şimdi 1 cm çapında ve tümsek gibi oldu. Bu ay itibaren de renk koyulaştı. Bu en fazla bu kadar büyüyeceğini göteriyor renk koyulaştığımda büyüme azalır dedi doktor. 1 yaşından sonr gerilemeye başlarmış bakalım ne kadar geçecek?
Ayb Mucizelerveanneleri hacettepede bilgehan hocaaya götürdüm ben internet sitesi de var orada bilgi vermiş okuyun isterseniz
Mucizelerveanneleri Ayb Ankara ☹️Ben nereye götürsem bilemedim Tıp fakültesinde önce çocuk Dr una mı yoksa cerrahınamı gitmeli Eşim götürmemi istemediği için hiç ilgilenmiyor
Ayb Mucizelerveanneleri yok boşuna o birimlere gitmeyin direk çocuk onkoloğu bulup ona götürün ama içiniz rahat olsun yeri iyi gözde veya ağız boyun kısmında olunca endişeleniriz biz dedi. Bir de müdahale edelim diyen çok olur lazer ilaç dokundurmayın sizinkinin yeri riskli değil koyulaşmaya da başlamış geçer dedi
Mucizelerveanneleri Ayb geçmişler olsun canım Ama devlet hastanelerinde direk onkolojiye randevu alınmıyor diye biliyorum
Ayb Mucizelerveanneleri hayır gerek tok dedi. İlacı her vakada kullanmayı tercih etmiyoru dedi. İlaç da lazer de önermedi.
Nrnbirol Bizim topugumuzda var en tehlikeli yer yürümeye başlayınca bişey batarsa kan durmaz yakmamız gerekir dedi doktor bir yaşına kadar büyüyecek sonra kendiliğinden küçülecek endie edecek bişey yok dedi sadece kanatmayın o konuda dikkat edin dedi bence bekleyin 2 yasına kadar küçülmezse gidin ama yinede siz bilirsiniz
Mucizelerveanneleri Nrnbirol hiç gitmediğiniz için endişeleniyorum sadece ultrason vs bakılsın diye yoksa Ameliyat va allah korusun Benimkiler ikiz en büyük endişem oynamaya başladıklarında zarar vermeleri
Ayb Hllemrnlgks evet siteye şimdi ben de ulaşamadım sordum bakımdaymış. Hocanın şu yazısına bakabilirsini belki gönderiyorum https://makale.doktorsitesi.com/hemanjiyomlar