Kovid testim pozitif çıktı ikinci kez korona oluyorum bi de beş aylık Hamileyimdim geçirdiğimde hamileyken ilaç kullanmadım sabah ekipler geldi ve ilaç verdiler kullanmamı söylediler ama emziriyorum içip içmemek arasında kaldım benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ilacı kullanalar emzirirken 😰