Solocannn Zeynepkopruduz35 ahahha aynen bende bu konuda şikayetçiyim 😄bir kızım bir oğlum var oğluma bir salopet alıcam kızmda ne alıcam çok kararsızım çeşit çok karar verilmiyor çok ciciler Ya 🤩
aysee-gul58 Prensessannemm bende henüz alamadım ay başını bekliyoruz bakalım ne alacağımıda biliyorum 🤷♀️
funny34 Yanlış anlamayın ama israftan başka bişey değil, hiç kıyafeti yokmu çocuğunuzun zatenn evde olucaz yasak olur büyük ihtimalle. Çocuklarımız çabuk büyüyor zaten daha cok anldığında almk daha mantıklı. Bence
Prensessannemm funny34 çok yok ztn cnm artk büyüdüğü için olmuyo yazlık alışveriş de yapicm bayramlikda alıyım diyorm
Nefeshiramm Elifim46 sadece isim konulurken fotoğraf çekelim diye şöyle Bi 10 dk filan durucak üstümüzde
dandiniko Furug çok güzel 😍 cidden kız annesi zordur. Her beğendiğinizi alıyor musunuz 🤣🤣 Benim oğluşum olmasına rağmen kız kıyafetlerinde aklım kalıyor
Furug dandiniko cogu zaman….napayim 1 evladim var canim feda olsun 😍 hic israf olarak gormuyorum cunku hep boyle kalmayacak bazi seyler hevesimiz varken guzel 🥰 imkanlar dahilinde aliyorum..kuculenleri satip degerlendiirp yenileri aliyorum boylelikle fazla yormuyor
Hohomoromu Prensessannemm yani bayramda muhtemelen yasak olucak evde foto amaçlı mi almak istiyorsunuz 😕