
Bende küçük kızım bu elbiseyi alacağım 🎈 Büyükler bakıyorlar daha. Karar veremediler 🙂 Büyük ihtimal evlerdeyiz bu bayram. Ama ben evden dışarı çıkamasak da o bayram ruhunu yaşatmak istiyorum çocuklarıma. Kendimden biliyorum. Küçükken benim en zevk aldığım kısım, bayram sabahı yeni kıyafetlerimi giyinmek olurdu 😍 Ben herkesten önce kalkar, balkona kahvaltı hazırlarım. 🍳 Uyandıklarında bayramlıklarını giyerler, bayramlaşırız, kahvaltıdan sonra da hatıra fotoğrafı çekiniriz 🥳. Bu sene balkonu da süslemeyi düşünüyorum inşallah. Ayyy vallahi benim içim şimdiden kıpır kıpır. 😍 Sağ salim o güne erişiriz inşallah…