Sadekahvem Furug https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/5064299/1549324 bedenleri çabuk tükeniyor almak istiyorsanız acele edin derim ☺️
_Nehirim Prensessannemm bayrama dair hiç bir umudum yok ama bu minnoş elbiseyi görünce dayanamadım aldım,belki giyer bayramda 🥰
Prensessannemm funny34 çok yok ztn cnm artk büyüdüğü için olmuyo yazlık alışveriş de yapicm bayramlikda alıyım diyorm
queenMother Eminerd bilgilendirdiğin için teşekkürler canım mağazaya gidip giydirip alıyordum malum bu sene gidemeyecem çocuklar beğeniyor karar veremedim alsam mı üstlerine olurmu diye
kivircik_annesi26 Prensessannemm doğum gününde arkadaşım almıştı bunu giydirmek istiyorum Allah nasip ederse 😊
Elifdurununannesi Elifim46 kizim 20 aylık ben genelde çekiyor diye 4-5 yas aldım ama çeken bir kumas değilmiş yanıldım bilseydim 2-3 yas alırdım alırsanız kesinlikle benim gibi yapmayın derim
serebro Prensessannemm e bebekten yazlık alışveriş yaptım onlardan birini giydiririm heralde oğluma😊 şortlu tulum var en beğendiğim hava durumuna gore o yada kot pantolon gömlek kombini yaparım