Kızlar tulum gıydıyorum terlıyor gıydırmıyorum ıcım rahat etmıyor gercı sadece ustuyle yattgında bıle ense terlıyor sınra soğuyor. Gece degıstırmeye kslksam uykusu açılıyor ve uyumuyor. Oda 24 derece falan eşimın sayesınde düşüremıyorum sıcaklıgı da başımın etını yıyor. Ne yapayımm