Aysetugra Fissler kullanıyorum çok memnunun. Mercimek çorbasını 5 dk da yapıyor, tavuğu 10 dk da pişiriyor. Eşim çeyizinin en güzel şeyi diyor. O bile kullanıyor 🤣
Aysetugra Narin9 ben aldığım yerden sorayim istersen. Ben de havale yaptım garantisi falan herşeyiyle geldi. Ikili set almıştım
Betullz Ben evlenmeden çoook seneler önce almıştım. Bernardodan büyük nir alışverişle indirm kupın vs ile 300/400 lira gibi birşeye gelmişti. Şu ana göre bir hayli ucuz tabi. Son iki senedir aktif kullanıyorum
Aysetugra Site falan değil. Bir mağaza n11 falan da var sayfası ama orda pahalı veriyor. Ben de ordan görüp mağazayı aradım. Havale eder etmez gönderdiler hemen sorup dönerim. Numarasını yazarım sana
Aysetugra Biittercikolata inan alırsan normal tencere kullanmazsın. Sen bulaşık yıkayama kadr pişiriyor zaten 🤣🤣
hhanim Narin9 fissler kesinlikle patlamatan tek düdüklü diyorlar. Pahali ama ömürlük bir tencere annem yillardir cok sık kullanıyor ben daha nadir kullaniyorum yepisyeni duruyor cok kaliteli
Banu_alper Narin9 ben 3 yil oncealmistim ikili normal tencere olarakta kullaniliyor kapaklri vardi biri 5 litre biri 7 litrelik korkmazdan o zaman 500 du cok gelmisti alirkende iyi fiyatmis 🤣 gecenlerde komsum gelmisti yemek yapiyorduk beraber dudukluyu kapadim lavaboya gittim geldim ben acamadim bunu boyle degilmi diye gosterdi sonra ben düdüğü cevirdim deli gibi buhar atti yani patlamadigini kotu de olsa test etmis olduk 🤪
Aysetugra Sordum canım fiyat listesi attı. Dolara gore tekrar değişebilir dedi. 3.5 lt olan 1400 TL. 4.5 lt olan 1550 TL. Ben 2.sene önce aldım ikili setini 2200du. Şimdi 2400 olmuş
Mom44454 Narin9 hascevher kullanıyorum iki tanesini 130 a almıştım memnunum 😅😅 yani düdüklü için çok bütçe ayırmamıştım
Aysetugra Narin9 doğrudur canım ben uzun zamandır araştırmıyordum. Nakite indirim yapabilirler mi onu da sorayim mi