pogacayanakli_aylamm 1234rumey benim bebeğim 2 ay 24 günlük 2. Aya girdik gireli eli hep ağzında gece uyurken bile bizde e pamukcuk var. Araştırdım elini ağzına götürmesi nornalmis
Kmsal78 1234rumey 7 aylik kizim hala eli agzinda 2 ayliktan beri pamukcuga ise karbonatli su yapip tulbent gibi birseyle agzini silin iyi geliyor ama gecesiye kadar devam edin birde anne sutumu yoksa mamami aliyor
Digdem_ 1234rumey canım pamukçuğa karbonatlu su çok iyi geliyo ama geçene kafar sürekli yap günde 6 7 keznyaptım ben elinin ağzında olması ellerini keşfettiği içindir bende dra panikle sormuştum🙂 7 aylıpız ellerimiz en lezzetli şey merak etme
1234rumey pogacayanakli_aylamm hıı yaa teşekkür ederim pamukçuğa nasıl bir çözüm bulabiliriz acaba gelmiyor
pogacayanakli_aylamm 1234rumey ben karbonatla sildim fayda gormedim. Mikostatin aldım yeni kullanmaya başladım. Inslalah gecer
Kmsal78 1234rumey Aslinda doktor bir ilac vermisti mikostatin diye benim hem onu hemde karbonatli suyla siliyordum kisa surede gecmisti
1234rumey Kmsal78 bende kullandım mukostatinden 2 kutu karbonatlı bez ile de sildim ama niyetse geçmedi bi türlü bi kendi göğsüme düzenli kullanmadığım işin mi açana diyorum
Kmsal78 1234rumey en iyisi tekrar getir doktora canim eger mama felanda veriyorsan mamanin ardindan suda ver birde duzenli kullanmaya bak