Nalsa kilosundan olduğunu sanmıyorum. Her bebeğin kendine göre uygun zamanı oluyor. O zaman gelmeden ne yaparsanız yapın yürümez😊
Nalsa yürüteçe koydum ama çok değil. 6 aylıkken koymaya başladım. Günde 15-20 dakika kadar. Zaten yürümeye başlayınca binmedi. 2 ay falan bindi toplamda. O da dediğim gibi günde 15-20 dakikaydı😊