N-nil o kadar cok tükettimki nerdeyse bir kiloya yakın 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sürekli kendimi sucluyorum. 1 aylık bebeğimin yüzünü bağırsaklarını mahvettim diye. Belki o kadar tüketmeseydim duyarlılık gelişmeyecekti😢 tabi çilektense. Çilek kan yapmaz diyor burdakiler siz yapar mı diyorsunuz. Suan buna sevinir durumdayım. Süt ve süt ürünlerinden olmasından korkuyorum ama mesela kan görmeden önceki üc gün yumurta hic yememiştim. Yumurtada var diyetimde ama olma olasılığı düşük sanırım bilemiyorum kafam cok karısık🤦🏻♀️