Ben hemen verdim kilolarımı. Çünkü iştah bakımından hem hamileyken hem de doğumdan sonra hiç bir şey yiyemedim. Bebeğim 2 aylık oldu yeni yeni biraz iştahlandım. Tatlıdan tamamen nefret ettim hamileyken. Şimdi de yiyemiyorum. Ve bol bol su içiyorum, korse takıp bebeğimle yürüyüşe çıkıyorum. Çok iyi geliyor.