Havacianne Kızlar bebeğim 3 aylık ve regl oldum. Süt azalır ve tadı değişir diyorlar. Sütüm çok da yok çok şeyler yaşadım o yüzden. Bilgi verir misiniz ?
hankardeslerr Havacianne Benim kırkım çıktı iki gün sonra adet oldum ve her ay düzenli geldi bir sıkıntı yaşamadım canım, sadece gögüslerde ağrı oluştu biraz o kadar
Gzmkrm Havacianne bnm azaliyo canım regl de uzuldugumda az yediğimde az su ictigimde hemen etkilenir. O yüzden hep dikkat etmem lazım sende dikkat et
Gzmkrm Havacianne dönüyor ama ben hep bestlak kullandim incir suyu içtim yulaf yedim hep takviye yaptım azaldiginda