EgesMom18 pilates topu üzerinde kucağımızda uyudu ilk 3 ay, ilk 3 ay her yol mübah derler bebek uyutmak için ,hem gaz sancısı olduğunda 2.3. aylarda iyi geldi sakinleştirmek için yüz üstü kolumuzda ,ama 3 ay doldu yavaştan başladım sallamadan uyutmaya,çok uykusu geldiğinde bide en kolay hangi uykusuna kolay geçebiliyorsa o zaman yatağına koymaya başlayarak sallamadan vazgeçebilirsiniz ,her yatırdığınızda başarılı olacak diye birşey yok ama istikrarlı olun uyumasa da alın biraz oyalayıp uykusu gelince yine yatırın,bir kişinin kararlı bir şekilde en az 3,4 gün böyle devam etmesi gerekiyor sonra alışıyorlar inanın,kızım 5,5 aylık uykusu gelince hiç sallamadan nereye yatırırsak uyur,ne kadar erken o kadar iyi sallamayı kesmek,ilerde hepiniz rahat edersiniz😊😉sadece tavsiye 😌