Bebeğim 2 aylık prematüre. Emerken uyurken arada elinde ayağında elektrik çarpması gibi tepkiler veriyor ve ani sıçramaları fazlasıyla oluyor hem uykusunda hem uyanıkken yani gözü açık bazen uykuya dalabiliyor sabitlenip bir noktaya ya da ben uyuduğunu sanıyorum sıçradığı için 😔 bunlar epilepsi atak belirtileri olabiliyormuş randevumuza daha gitmedik bunlar benim araştırdıklarım ama endişeliyim bu durumu yaşayan annelerimiz var mı acaba😥😥