Mammamiya evet çok memnunum 1 defa haricinde öyle konak sorunu falan olmadı, çok güzel kokuyor ve yumuşacık yapıyor saçını, göz de yakmıyor çünkü kızım hiç ağlamıyor şampuan gözüne gelince bazı bebek şampuanları göz yakıyor diye duymuştum.
O 1 defa olan konak da ırsi olabilir babamda var, bende bu yaşımda hala var, kızımda da tek seferlik oldu öyle geçti travazol kullanınca