Neessee 2,5 ay önce doğum yaptım 25 gün kanamam oldu ara ara. Sonra bi daha olmadı lakin sanki adet olacakmışım gibi karın ağrım oluyor epeydir. Sizce adetim yakın mı ?
NhL Neessee ara ara o tarz agrılar bende de olmustu ama lekeden ileri gecmemişti 4 ay oldu dogum yapalı ilk defa bu ay regl oldum. Tabi herkeste farklıdır ama 🙄
Yasey Neessee kişiden kişiye değişir. Ben 1 buçuk aydan sonra oldum. Kimisi emzirdiği surece olmuyormus . 5. Aydan sonra olanda var0
Zeyyy Neessee benim de 50 gün az az kanamam oldu sonra 9 aydır adet olmadim bu ay olacağım diyorum sivilce cikiyo kasiklarim ağrıyo ama gelen giden yok🙄
Neessee Zeyyy benimde kasık ağrım oluyor ama kanama yok. İnşallah olmam çok ağrılı oluyor benim adetim
Zeyyy Neessee doğumdan sonra ağrı hafifliyo diyolar bende bunu merak ediyorum 9 ay hamile iken 9 ayda şimdi hala adet olmadim ya 😁