Pediasure raporlu mama kullanıyoruz bugün 5. Gun. Dün aşırı derecede kustu ve vücudunda sivilce tarzı şeyler oluştu . Normalde kabizligimiz vardı günde 2 defa yapmaya başladı. Biz daha önce hiç mama kullanmadik bunlar alerjik reaksiyon oluyor sanırım . Bide zorla iciyo . Çilekli verdi doktor aroması ağır geldi sanırım. Biz halinde olanı var mıdır ki yemeklere falan katılan. Bilen lutfen aydınlatsın beni.