Merhaba, bebeklerim nerdeyse 9 aylık. En başından beri pütürlü veriyordum, birkaç gündür de parmak gıda şeklinde elma veriyorum yiyorlar. Yeşil mercimeği de rahatça hiç ezmeden yiyebiliyorlar. Şimdi bezelye denemek istiyorum ama korkuyorum. Bezelyeyi hiç ezmeden iyice pişirip versem yiyebilirler mi? Boğazlarına takılır mı? Deneyen var mı?