Senanur54 Kızlar normal dogum yapalı 18 gün oldu hala daha dikişlerim düşmedi normal mi sizce sizin ne zaman düştü?
3MelekAnnesi3 Senanur54 normal benim 45 50 günde tam olarak bitmişti cnm acı agrı yoksa zorlamadıgın sürece cok normal birde dogum sonrası 1 ay olunca kontrole gitmeni öneririm alttan bakıp kontrol etmeleri için en iyisini onlar bilir
Elifmoms Senanur54 kaç tane dikişiniz var acaba? Kişiden kişiye değişir sanırım bu benim 2 tane dıştan dikişim vardı 16 17 günde düştü ikiside
Senanur54 Elifmoms canım kaç tane dikişim oldugunu söylemediler yırtılma var dediler çok yok dikişim ama
Ravzanurmom Senanur54 canım bende normal doğum yaptım baticon sür ve 40 ’na kadar bekle biraz sabır lazım bende o evreleri geçirdim koltuğa dahi oturamadım canımın acısından su iyi gelir ama pek su sürmen tarafı değilim çünkü gecirmiyo tendirdiyot emin ol dusucek o zaman
Senanur54 Ravzanurmom bana hastaneden çıkarken batikon sür demediler bende önemsemedim 2 günden beri sürüyorum ama baktım düşmüyor
Senanur54 Ravzanurmom o ilk 1 hafta çok kötüydü bende oturup kalkarken o kadar zorlandım ki agladım acıdan 😢
Slmnese Senanur54 batikonu ilk defa duyuyorum şu an. Bana doktorum 2 krem vermişti ikisini de aynı anda sürüyordum.
Slmnese Normal canım. 40’ına kadar düşer şişliği de gider iyice. Sen bakımlarını kremlerini ihmal etme ılık suyla yıkayıp iyice kurula(kuru tutman önemli) ve de 40 çıktıktan kontrole kesin git.
Senanur54 Slmnese şişlik yokta dikişler düşmedi işte daha ama tutunca ip geliyor elime dikişlerin ipi
havana1 Slmnese Doktor bana hergün pansuman yap dedi batikon verdi ve fito krem batikonla silip krem sürüyoduk üzerine hatta ben göremediğim için annem yapmıştı 15 gün boyunca sürekli
Slmnese Senanur54 gelir ip eline evet. Ben bi süre sonra artık dokunmayı bırakmıştım ipe düştü mü diye. 40’ımın çıkmasına yakın dokunduğumda düştüğünü farkettim.
havana1 Senanur54 Benim içte ve dışta dikişlerim vardı 40ım çıkana kadar hepsi düştü canım siyah siyah ipler geliyordu minik minik
Senanur54 havana1 ayy benimde insallah bir an önce düşer çünkü çok kaşıntı yapıyor ipler elime geliyo ama düşmüyor
Slmnese Senanur54 canım inan hiç hatırlamıyorum 2 sene geçti aradan. Doktorlar hemşireler batikon önerdiyse doğrudur.
Ozgurbebek Senanur54 normal canim benim 20. Gün düşmüştü 30. Gun kontrolde tamamen iyilesmis demisti doktor. Ortalama 45 gün de iyilesiyor merak etme ☺ her wc den sonra kurula ve batigonla