Bellatrixxx evet ikisi aynı zamanda yapıldı. Kesinlikle bende öyleydim 3. Ay aşı sonrası hiç sorun yaşamadık ama korkutmak gibi olmasın 5. Aydaki 2. Doz sonrası ateş ve çok fazla huysuzluk yaşadık. 3 gün sürdü inşallah siz sorun yaşamazsınız. Aşırı ağlıyorlar çünkü ilaç yakıyormuş 😔