Aesma Kızlar göğüs kalkanı aldım yeni ama nasıl kullanacağımı anlayamadım🤷🏻♀️ 40 dakikadan fazla takmayın yazıyor ben devamlı takılabiliyor sanıyordum birde biriken sütü bebeğe verebiliyormuyuz? Yardımcınolursanız çok sevinirim😊
Mehtaptvz Aesma ben delikli olani kullandim ilk zamanlar ordaki biriken sütü bebeğine vermedim hic bebeğimi bir daha ki emzirmeye kadar taktim
Onedroplove Aesma bende kullanıyorum ama 40 dk geçiyor çünkü çıkarırsam göğüs uçlarım çamaşıra değince çok acıyor ne gibi zararı varmış fazla takınca
ikos58 Aesma ıcat edılmıs en guzel sey bence anneler ıcın. 40 gun falan kullandım ben onu. Bır tek yatarken cıkardım dondukce kayıp akıyordu sut. Bırıken sutude verıyordum.