Kızlar manuel pompam var. Bazı geceler bebek uyanmıyor göğüsümde fazla süt birikiyor. 30-50 cc kadar sağıp öyle memeyi vermem gerekiyor yoksa bebek tıkanabiliyor. Gece 3 gibi sağıp buzdolabına pompayla ağzı kapalı şekilde koyuyorum. Sabah diğer göğüsten aynı miktarda üzerinr sağıp toplamda 90 cc kadar sütü buzluğa atıyorum. Sizce doğru mu bu yaptığım?