Kızlar benim bebeğim 1 ay 12 günlük 2 gündür kaka yapamıyordu gaz aancısından evi yıkıyordu resmen dayanamayıp doktora götürdüm röntgen çekildi çok gaz sancısı varmış lavman yapıldı hemen bi nebzede olsa rahatlattı ama eve geldik gece yne başladı gaz sancısını geçiremiyorum hiç bi şekilde zeytinyağı içirdim,poposuna zeytinyağı sürdüm masajlar yaptım fayda etmedi kimyonlu corbalar içtim hep ne yapmam gerek rahatlaması için bebeğimin lütfen yardım zaten kolik bir bebek