nuran3334 Merhabalar normal doğumdan sonra bebeğin eşinin rahme yapışmış olduğundan dolayı sezaryn gibi ameliyt olan var mı bu doktor hatası mı ?
uyumayankoala nuran3334 paçasını kurtarmak için öyle diyor tabi, sen koyacak halin yok oraya parçayı körse biz napıcaz şimdi. Çok iyi araştırıp şikayette bulun canım Allah yardımcın olsun
nuran3334 uyumayankoala aynen öyle kör olmus resmen ben anlamadım yani bu durumda iki doğum yaptım 40 günde sezaryan gbi karnımı kesmiş çok zor