Merhaba arkadaşlar umarım herkes iyidir 🌺 deterjan markası dan ve yumuşaticidan eminim hiçbir sorunları yok ama kıyafetleri çıkardığım zaman güzel kokmuyor ne yaparsam yapayım yıkanıyor ama istediğim güzellikte değil makinadan mi. Kaynaklı neden bu şekilde? Fikri olan var mı