Prenses-annesi1 Merhabalar 🙋🏼♀️ ilk adım ayakkabısı olarak neleri kullandınız hangi markaları tercih ettiniz hangilerinden memnun kaldınız?
Cheddar Prenses-annesi1 kifidis kullandık ayağına uygun ilk adımda onda vardı. Viccoda iyi bakabilirsiniz
Prenses-annesi1 gmzsvm bende bir göz gezdirdim vicco iyi diyor herkes bir post açıp sorayım dedim teşekkür ederim☺️
Sezinnur Ben vicco almıştım 21 numara ama bir ay giydi ayağına küçüldü doğru numarayı alamamisiz sanırım. Satıp bir numara büyüğünü alacağım düşünen olursa foto atayım.