Geçen bi post açmıştıö emmiyor diye çok şükür şuan emiyor sanırsam ısırdıqında baqırmışım korkmuş başını okşayarak yaptım ilk qece uykuya mayıştıqında yanına uzandım yapma bitanem hadi elini öptüm öyle emdi dün qündüzde ek gıda vermedm karnı aç olduqu için qeldi yine aynı yöntem ısırıyo ama daha az dayanıcam artık zamanla azaltır inşallah