gulceninannesi1603 Günaydın güzel anneler dün kızım emerken damağıyla göğüs ucumu bayağı tahriş etti lansinoh sürdüm biraz yumuşadı ama emerken tekrar çok kötü oldu gece fito sürdüm ama emzirdiğim için tekrar çok kötü oldu var mı öneriniz ne kullanabilirim
Ahutandogan12 gulceninannesi1603 ben zeytinyağı ile kantaron yağı kullanmıştım yumuşadığı için baya hafiflemişti etimi kopartmıştı neredeyse 😁😁😁
duru_20 gulceninannesi1603 ayva çekirdeğinden 5-6tane al1kahve fincanı suyla kaynat 1gece beklet jel olacak o onu sür inanılmaz iyi geliyor ve öncesinde karbonatlı su ile temizle göğüs ucunu yıkamana gerek yok 🥰🙏🏻
gulceninannesi1603 duru_20 teşekkürler ederim çok da ağrı yapıyor 😔😔şimdi kaynatıp gece sürerim o zaman