Bebeğim altı ayı yeni doldurdu. Sadece mama ile besleniyor henüz ek gıdaya beslenme amaçlı geçmedik. Gün içerisinde iki ya da üç sefer bir saatlik uykuları var, gece uykusuna dokuz gibi geçiyor, fakat sabah beş ya da altı gibi tekrar uyanıyor. Bir oğlum daha var iki yaşında ve ben onunla da daha sağlıklı ilgilenebilmek için Bebeğimin uykusunu uzatabilmek istiyorum. Bölünmeden uyusun istiyorum. Emmediği için de bir iki ay içerisinde abisinin yanına kendi yatağına alıştırmak istiyorum. Önerileriniz nedir?