Merhabalar bebegim 3 ay 18 günlük anne sütü ile besliyordum. Bebeğim huzursuz olunca doymuyor mu diye düşünerek dün aptamil mama aldim. Akşama doğru 5 gibi 60 cc verdim. Önce tadını sevmedi sonra içti. Biraz ağızdan gaz çıkardı. Akşam biraz kustu burnundan geldi. Bu gün sabah sadece anne sütü emdi. Burnundan geldi. Ne yapmalıyım mamadan mi oldu acaba. Çalışıyorum yarın sabah a sütüm az oluyor. Mecburen mama vermem lazım. Lütfen tecrübeli anneler yazar misiniz.