Ben ilk kizimida ikinci kizimida mama ile büyüttüm. Sutum gelmedi ilkinde.bunda ise cok az geldi neler denedik.yetmedi ve mamaya başladık. Anneler olarak ilk istegimiz tabiki bebeklerimizi emdirmemiz.Ama olmayinca olmuyor.Yasayanlar en iyi anlar bu durumu.O yüzden stres yapıp uzulmenize gerek yok.Allah çocuklarımıza sağlık versin 🙏😇