Zelissssss Bebeğim 10 aylık hep anne sütü kullandık ilk defa mama tarzı bişey denedim. Bebelac devam sütü aldım ama içmedi elma falan rendelesem acaba sorun olur mu elmayı çok seviyor belki öyle içer
Pares Zelissssss evet canım bebeğim gündüz mama içmeyi bıraktı almıyo kesinlikle çorbasına meyvesine yoğurtuna koyuyorum çorbası pişsin ılıkken koyun sıcakken ya da pişerken değil doktor söyledi 1 doktor değil bir kaç doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi