Kahraman21 Emzirme iznimi toplu kullanmak istiyorum bebeğim 5 aylık olunca işe başlayayacağım toplu kullanılırsa kaç gün yapıyor toplam bu şekilde kullanan var mi var
Eesay Kahraman21 günlük olarak kullanmak istemezseniz, haftada 1 gün izin şeklinde toplu olarak eğer işveren de kabul ederse kullanabilirsiniz. Bazen iş yerleri eve uzak olduğundan süre yetersiz olabiliyor bu durumlarda işveren kabul ediyor.
Kahraman21 Evet evim uzak kalıyor bende o şekilde düşündüm hafta da 1 gün yada 3 saat yerine toplu kullanıp daha fazla vakit geçirebilmek istedim
Kahraman21 Kara_Melek Daha önce bi arkadaşım bu şekilde toplu kullanmıştı,iletişim sektöründe çalışıyorum
Kara_Melek Kahraman21 Öyle mi. İlk defa duydum toplu kullanmayı. Belki kurumdan kuruma izin vermede değişiklik vardır. Ki bizim kurum izin vermeyi bırakın bu duruma, bu son gelen idari izinleri kullandırmadı. Süt izinlilere ve 10yaş ve altı annelere. Vermedi.
Kahraman21 Kara_Melek Özel sektör karşılıklı anlaşılabilirse kullanılabilir bence iş verenin insiyatifine kaldık yani
Woody Kahraman21 “Süt izni kanunda belirlenen dönemde çocuğun beslenmesine yönelik bir haktır. Memurun değişik sebepler nedeniyle çalışmadığı ve çocuğunun yanında olduğu döneme ilişkin izinlerin sonradan kullanılmasının mümkün bulunmamaktadır.Bu nedenle Süt izinleri toplanmak suretiyle beraber kullanılması mümkün bulunmamaktadır.”
Woody Kahraman21 yarım gün çalışma, kısmi çalışma gibi haklar da var. Onöara bakın isterseniz. Ücretsiz almazsanız yarım gün çalışıp tam maaş alınıyordu sanırım birkaç ay