Ozlem9185 Bursa’da şehir hastanesine gittik. Kardiyolojide birkaç ufak tefek şeyler var dedi bunlar zamanla geçiyor 6 ay sonra gelin, takipte kalın dedi. Nörolojide de bacaklarında sertleşme var muhakkak fizyoterapiye gidin sakın ihmal etmeyin dedi tekrar çağırmadı kayseriye devam edin madem burda oturmuyorsunuz dedi ben zaten doktordan memnun kalmadım Kayseri’de tekrar götüreceğim.