ikiprensesannesi_06 Durmuyo sürekli bı emme isteği mizir mizir guluyo arkasina agliyo anlam veremedim uyumuyoda hele gündüz hiç bı işimi yapamıyorum doğru düzgün daha 4.5 aylık Siz de yasiyomusunuz!!!
Sumeyra87 ikiprensesannesi_06 bizde bizde.memede uyumakta istiyomu sizinkiside.uykusu geliyo yataga yatirinca ya agliyo.yada tepinmeye basliyo hani bu cocugun uykusu vardi diyorum.kafayi yemek uzereyim.
Fundakara ikiprensesannesi_06 4 ay 10 günlük uyku problemi özellikle gündüz çok arttı sürekli ağlamaklı sesler çıkarıyor hep oyun istiyor uykusu var ağlıyor ama uyumak istemiyor yemek bile yapamıyorum bu ara zorlaştı oyuncak arıyorum bende dikkatini çekecek biraz yalnız bırakmak istiyorum bakalım yeni post açtım ne tür oyuncak önerileri gelecek bekliyorum 🤷🏻♀️
birfincantuzruhu ikiprensesannesi_06 4 ay 28 günlük oğlum var 4. ay atağını bitirdik ama hala aynı şeyler devam ediyor 🤦♀️
ikiprensesannesi_06 Fundakara Bende. Şuanda bu durumdayım gündüz hiç bı iş yapamıyorum yemek vs neyapicam bilemedim damaklari da kasiniyo onun için biseyler aldık ama tutmuyo agliyo neyapicam bilemedim
Sumeyra87 Fundakara yanliz olmadigima sevinsemmi adimiza uzulsemmi bilemiyorum😣bu gece cok huzursuzdu surekli uyudu uyandi uyudu uyandi.sabah 6 da acti yine gozleri.altini degistirdim emmek istedi.8 e kadar memede uyudu.uyandi bakalim ne zaman acikcak dedim 1saat sonra yine meme istedi yok artik dedim.noldu tabikide memede uyumaya basladi yine.ne yapsam nasil yapsam bilemiyorum.
Gelincik06 3.ataktayiz sizin de böyle mi,bebeğim memeyi verince ağlıyor,uykusu var uyumuyor memeyi istemiyor
Sumeyra87 ikiprensesannesi_06 ayni iste.kucaktayken sorun yok birakinca ya uyuyo yarim saat yada uyaniyor hemen
OzlemAlisa ikiprensesannesi_06 21. Aydan sesleniyorum ataklar bitti diye sevinince sendrom basliyor😀 ama butun kiymetli anlarn tadini cikarin o zamanlr geri gelmiyor 😊 ozleniyorrrrr
Morusevenanne ikiprensesannesi_06 biz de 2.ay atağındayız emip emip kusuyor normal mi ya? Süreklü meme istiyor tam doydu deyio gaz çıkarmaya geçince kusuyor 1 gündür böyle