Hayırlı sabahlar güzel anneler. Bebeğim anne sütü almıyo mama ile besleniyo. İlk aptamille başladık ama aşırı gaz sorunu yaşadık bitmek bilmeyen gazi var 🤦🏻♀️ sonra keçi sütlü golden goat maması aldım oda aşırı kabız yaptı bir arkadaşım similacı önerdi. Kullanan varmı similac ı ? Memnun musunuz ?