Efem123 benim de boğulma fobim olduğu için ne zaman biberon versem tedirgin oluyordum ve sürekli kontrol etmeye çalıştığım için bir şekilde çocuğun genzine kaçıyordu.durumu annem farketti sen biberonu bebeğe göre tutsana o kavrar zaten derken annemde asla boğulma olmuyor çok şükür.ben farkettim ki nasıl içiyor acaba boğulacak mı,ne kadar mama geliyor bakayım derken tutuş pozisyonu bozup bi şekilde hava almasına sebep oluyormuşum şimdi ben de sakinim kontrolün çoğunu bebeğe birakiyorum ve sorun yaşamıyoruz.Anlatabildim mi bilmiyorum ama güzelce kavradığından emin olun,sakin kalın 😇