Hanımlar günaydın geçen yazdım oğlumun atesi var çok yüksek değildi zaten geçti şükür ama öksürüp hapşırıyor burnunu acıyorum ama öksürük için ne yapabilirim suan kötü değil hastaneye de götürmek istemiyorum arada bi öksürüyor genel durumu iyi şükür demiştim ya kayınvalidemler covid o mu bulaştı yoksa üsttü mü diye çok terliyordu sırtı üşüttüm gibime geliyo onlar 1 haftadır evde bulaşanlara bulaştı zaten yani tabi Allah yazmamış etsin bu korkuyla da nasıl yaşanır bilmiyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun söylemeden gecemeyecem eski günlerimize dönmeyi diliyorum 🌿