Sakinee benide benide. Ben öğretmenim. Her öğretmenler gününde dünya kadar çiçek geliyor. Almayın bakamıyorum diyorum yinede geliyor 🤦♀️ kaç çiçek heba oldu elimde eskiden anneme götürüyordum şimd aramızda 1500km var götüremiyorum. Gerçi artık okulmuş kutlamaymış hepsi hayal gibi kaldı 😔 çok özledim okulumu öğrencilerimi