19 aylık kızım ateş ile doktora gittik boğazda kızarıklık var denildi antibiyotik başlandı bugün üçüncü gün geçmiyor hastaneye gittik serum takildi hala aynı. Doktor iki gün daha sabretmemiz gerektiğini söylüyor ama ben artk dayanamıyorum . Elleri ayakları bu ve morariyor ama vücudu ateş gibi yadayanlar var mı 😓 dudağı bile morariyor ateş oncesj