Ezgiasya 18 gunluguz bizde. 1 hafta öncesine kadar 2 saatte 1 uyandırıp emziriyordum sarılık vardı bizde de. Şükür 11den 8e düştü. Şimdi 3 saate 1 kendi uyanıyor öyle emziriyorum. Uzun sürerse uyanması ben uyandırıyorum.
İlk baslarda benimde komple yaraydı göğüslerim. 1 hafta içinde düzeldi. Havalandır sürekli, kendi sütünü de sür etrafına. İyi gelir.