Miyonunannesi ahsenmomm 8.5 aylıgız yaklasık 2 aydr sıralıyo koltukta donup sırtını yaslayıp alkış yapıyo oturuyo gerı kalkıyo bende merakla beklıyorum ne zaman ılk adımını atıcak 😍
Kahve_tonunda-Kahve_tadinda Miyonunannesi ayy bizde aynı aydayız biizmki de öyle. Bende bekliyorum bakalım ne kadar sürecek🤩
Aybikesuna ahsenmomm benimkide 7 ayın ortalarından beri tutunarak yürüyor bazen ellerini bırakıpta duruyor kısa süre ama henüz yürümedi 9 buçuk aylık
Aybikesuna ahsenmomm valla en zorlandığım zamanlar paşinde gezmekten helak oldum 2 aydır biran önce kendi yürüsün diye gözünün içine bakıyorum sürekli elimi tut yürüt diyor
ahsenmomm Aybikesuna benimki de öyle şu an ellerinden tutup gezersek susuyor bu defa da insanın beli kırılıyor eğilmekten 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Snmtt BirAnneBirBebekkkKk koltuğun kenarından tutunup adım atıyolarya o🤭 yani herhangi bi şeyden destek alarak yan yan yürümesi