Yarın aşımız var 1 aylık oluyoruz.
Eloo005 hiç bir yan etkisi yok merak etme
Eloo005 hiç bir şey olmamıştı, her iki oğlunda da
Eloo005 çok rahat geçmişti sizinde öyle geçer insallah ☺️
Gamzeburkan inşallah teşekkür ederim
Ateş huysuzluk hiç bişey olmadı bizde gayet sakindi..
Hiçbir şey. Gözünüzü korkutmayın. Rahat geçer inşallah 🙏🏼