Nazlicann1993 her bebek farklı oluyor ama bizim ki 4. Ay da bitti diyebilirim. 16.00-21.00 arası asla durduramıyorduk. Yinede hala her gün 16.00 de huysuzluk yaptığı, her şeye direndiği oluyor ama kısa sürüyor. Şu an 10. Aydayız, yaşına girince bu da biter diyorlar. 🤷🏻♀️