habibe_kzlkaya canım ben tat koku kaybı ile teste gitmiştim akşamına pozitif olduğumu öğrendim bir iki gün sadece tat koku yoktu sonrasında halsizlik bitmeyen baş ağrısı oldu bir akşamda ateşim 38.8idi derin nefes aldığımda öksürük geliyordu çok şükür bebeğime falan bulaşmadan atlattım şuan hiçbir şikayetim kalmadı bol sıvı tükettim suyu çok içtim boğazımı hep nemli bıraktım portakal suyu limonlu su vs zencefil çayı içtim bal kattım hepsine midem içim almadı ama zorla bişeyler yedim bağışıklığım güçlensin diye kefir de içtim Allahım birdaha yaşatmasın yaşatanında şifasını versin o hastalığın hafif de atlatsan psikolojisi yetiyo sütüm azaldı mesela stres yaptım 😏 birtek o geri gelmedi